share_log

GEMS Residences Tawar Rumah Diilham Reka Bentuk Komuniti Jepun

GEMS Residences Tawar Rumah Diilham Reka Bentuk Komuniti Jepun

GEMS Residences Tawar Rumah Diilham Reka Bentuk 日本社區
IOI 集團 ·  05/27 12:00

PUTRAJAYA: IOI Properties Group Bhd (IOIPG) menawarkan kediaman yang diilhamkan oleh penjagaan dan prinsip reka bentuk berasaskan komuniti Jepun iaitu GEMS Residences.

普特拉賈亞:IOI地產集團有限公司(IOIPG)向那些對日本GEMS公寓社區的貢獻和原則感到不滿。

GEMS Residences berkeluasan 9.65 ekar ialah pembangunan kondominium pegangan bebas dengan 676 unit di empat blok bertingkat rendah sehingga 16 tingkat dan empat menara bertingkat tinggi sehingga 34 tingkat.

GEMS Residences berkeluasan 9.65 ekar 這是一套免費出租的公寓,每個街區有 676 個單元,每個單元都有 16 個樓層,每個樓層都有 34 個樓層。

Reka bentuk binaan daripada 969 sehingga 1,690 kaki persegi menawarkan pintu masuk yang lebih rendah untuk pembeli yang lebih muda dan ruang yang lebih besar untuk keluarga, dengan harga bermula RM650,000.

Reka bentuk binaan daripada 969 sehingga sehingga 1,690 persegi pintuk binaan bentuk binaan daripada 1,690 persegi pintuk pintuk binaan benaan daripada 1,690 persegi pintuk pintuk pintuk pintuk pintuk pintuk pintuk pintuk pintuk pintuk p

Kediaman itu menggabungkan kehidupan gaya hidup dengan perkhidmatan kesejahteraan holistik melalui penubuhan 'Wellness Concierge' yang menyediakan penjagaan berasaskan komuniti, termasuk jururawat bertauliah untuk memberikan nasihat kesihatan am dan perundingan.

Kediaman Ithe mengbungkangbungkan gaheta gaya kengabungkan kengahkenga gahydup gaya kengabungkan geidup gaya gaya gahtuliah gahtauliah gean gahtuliah gean gahtuliah gean gahtuliah gean gahtuliah gean gahtuliah gean gahtuliah 的整體健康專家是 “Wellness Concierge”(健康禮賓部),爲

Perkhidmatan itu menyediakan bantuan seperti pertolongan cemas serta pemeriksaan penting percuma untuk pemilik dan penduduk GEMS Residences.

Perkhidmatan 提供了一系列的幫助,例如對於 GEMS Residences 的投資和開發者來說,他們將免費提供幫助。

Terletak di tengah-tengah perbandaran bersepadu seluas 788 ekar, GEMS Residences mendapat manfaat daripada gabungan kemudahan komersial, hospitaliti, penjagaan kesihatan dan rekreasi IOI Resort City yang komprehensif.

GEMS Residences 擁有 788 ekar 的商業性、招待費、醫療保健和休閒等綜合性。GEMS Residences 向全方位的 IOI Resort City 提供全面的商業、招待、醫療和休閒設施。

Ia termasuk pusat beli-belah IOI City Mall berkeluasan 2.5 juta kaki persegi dan padang golf Palm Garden seluas 125 ekar serta sambungan utama ke pelbagai lebuh raya bagi memudahkan perjalanan ke Putrajaya (10 minit), Puchong (15 minit) dan Kuala Lumpur (30 minit).

IOI City Mall 的中心佔地 2.5 萬平方米,巴東棕櫚園高爾夫球場擁有 125 英畝,是前往布特拉賈亞(10 分鐘)、蒲種(15 分鐘)和吉隆坡(30 分鐘)旅行的理想場所。

Ketua Pemasaran dan Penjenamaan IOIPG, Nicole Lee Chee Yiing, berkata sebagai permata IOI Resort City, GEMS Residences membuka jalan baharu untuk pemaju hartanah itu kerana ia merupakan perkongsian pertamanya dengan rakan kongsi Jepun, Mitsubishi Estate Residence.

IOIPG主講人Nicole Lee Chee Ying表示,GEMS Residences是IOI度假城,GEMS Residences在日本首次與日本國王三菱地產住宅共同開闢了中國市場。

Katanya, ia juga merupakan projek pertama yang menggabungkan kediaman gaya hidup dalam satu konsep holistik.

Katanya還推出了首個以其整體概念爲基礎的媒體項目。

"Kepuasan pelanggan kami jelas dalam Majlis Penghargaan Pembeli GEMS Residences yang diadakan pada 28 April lalu, di mana lebih daripada 380 pemilik berkumpul untuk meraikan pemilikan mereka," katanya semasa lawatan media ke GEMS Residences, hari ini.

“我們在 4 月 28 日開業的 GEMS Residences Medisences Medisences Pembeli Penghargaan Pemences 上發表的聲明,迄今爲止,我們已經有了 380 個美國選民的支持者,” 今天在 GEMS 公寓媒體上發表了講話。

Sementara itu, Pengarah Eksekutif Mitsubishi Estate Asia, Soichiro Kanada, berkata pihaknya meneroka pasaran Malaysia kerana hubungan rapat dan mesra antara komuniti perniagaan.

三菱地產亞洲執行經理,加拿大宗一郎,對馬來西亞股市的看法是,他們對馬來西亞市場進行了激烈的交流,並與商業社區進行了交流。

"Di Malaysia, kami mengenal pasti IOI Resort City sebagai kawasan yang berpotensi pertumbuhan tinggi, memandangkan lokasinya yang strategik dalam koridor pembangunan selatan Kuala Lumpur dengan kebolehcapaian utama dan profil kemudahan yang matang.

“在馬來西亞,我們過去的IOI Resort City被認爲是增長率很高,在吉隆坡南部的走廊上具有戰略意義的地理位置,擁有主要的頭腦和前所未有的概況。

"Kami juga tertarik dengan visi IOI Properties dan pendekatannya yang ke hadapan untuk GEMS Residences, membolehkan kami meminjamkan pengalaman dan kepakaran," katanya.

“我們也通過訪問IOI地產和GEMS公寓的投資來獲得三級資格,我們希望我們能爲客戶和客戶提供幫助,” Katanya。

譯文內容由第三人軟體翻譯。


以上內容僅用作資訊或教育之目的,不構成與富途相關的任何投資建議。富途竭力但無法保證上述全部內容的真實性、準確性和原創性。
    搶先評論