share_log

Senna Puteri Perbandaran Baharu Lembah Klang Selatan

Senna Puteri Perbandaran Baharu Lembah Klang Selatan

Senna Puteri Peteri Perbandaran Baharu Lembah Klang Selatan
IOI 集團 ·  05/03 12:00

SEPANG: IOI Properties Group (IOIPG) melancarkan Senna Puteri, perbandaran terbaharunya berkeluasan 47.35 hektar di Lembah Klang Selatan.

雪邦:IOI地產集團(IOIPG)宣佈塞納·普特里(Senna Puteri)在南巴生谷出售佔地47.35公頃的土地。

Pelancaran kediaman pertama Senna Puteri yang terletak berhampiran Bandar Baru Salak Tinggi, Sepang yang menawarkan unit rumah bandar puncak bukit dijadualkan pada suku kedua tahun ini.

塞納·普特里(Senna Puteri)首次登陸雪邦的巴魯·薩拉克·丁格(Badar Baru Salak Tinggi),在今年的第二年,他曾是武吉的故鄉。

Ketua Pegawai Operasi Kumpulan IOIPG, Teh Chin Guan, berkata kumpulan telah meneroka kawasan itu dengan pembelian tanah pada 2012, selepas mengiktiraf demografi dan kebolehcapaian yang berkembang pesat di kawasan terbabit didorong oleh ketersambungan jalan raya dan Laluan Rel Ekspres (ERL) yang baik serta institusi pendidikan dan peluang pekerjaan yang mencukupi.

Ketua Pegawai Operasi Kumpulan Operasi Kumpulan Operasi Kumpulan Operasi Kumpulan Operasi Kumpulan Operasi Kumpulan Operasi Kumpulan,Teh Chin Guan 表示,他們在 2012 年與丹麥人見面時曾有過一段感覺,比如開齋節和拉魯安的人口統計數據和大批人物 Rel Ekspres(ERL)可以說是教育機構和工作人員。

"Visi kami untuk Senna Puteri adalah untuk mengikuti kejayaan Warisan Puteri, pembangunan bercampur bersepadu kami di Kota Warisan, Sepang. Ia dirancang untuk menjadi pembangunan bercampur yang terancang, mampan dengan rangkaian komprehensif komponen kediaman, komersial dan rekreasi.

“請訪問我們的 Senna Puteri 是我們在 Warisan Puteri 的見證,他們是我們在雪邦瓦里桑市的繼承人。他被用來做一個特別的營地探險家,包括媒體、商業和娛樂的綜合組件。

"Melengkapkan aktiviti komersial, perindustrian dan perdagangan sedia ada di kawasan itu, kami komited untuk membawa pendekatan pembangunan unik IOIPG di sini melalui satu siri tawaran unit bertanah dan bertingkat yang menarik," katanya.

“我們致力於將商業、工業和貿易活動融爲一體,我們致力於在中國建立獨一無二的IOIPG,我們致力於在中國建立一個獨特的IOIPG,以此來激發他們對該單位的激烈反對,” katanya。

Senna Puteri memanfaatkan simpanan tanah strategik IOIPG dengan ketersambungan ke Lebuhraya Utara-Selatan Hubungan Tengah (ELITE), Lebuhraya Putrajaya-Cyberjaya, dan Lebuhraya Nilai-KLIA serta berdekatan dengan Putrajaya, Cyberjaya, dan Terminal 1 dan 2 Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA).

塞納·普特里(Senna Puteri)與北萊布拉亞-南方Hubungan Hubungan Tengah(ELITE)、Lebuhraya Putrajaya-Cyberjaya和Lebuhraya Nilai-KLIA將與布城、賽城以及拉邦安1號和2號航站樓聯手,與北萊-KLIA進行互動吉隆坡安塔拉邦薩機場(KLIA)。

Melengkapkan profil sambungan utamanya, perbandaran ini hanya lima minit dari stesen ERL Salak Tinggi, memudahkan akses ke lebih 170 destinasi di seluruh rangkaian rel bersepadu Lembah Klang yang semakin berkembang melalui hab transit KL Sentral.

Melengkapkan samanya 的個人資料,此次活動只有 ERL Salak Tinggi 站僅有幾分鐘路程,可以訪問巴生倫巴的全部 170 個目的地,這些目的地是吉隆坡中環車站的過境點。

Ia memanfaatkan pelbagai kemudahan pendidikan, komersial dan riadah berdekatan, seperti Universiti Xiamen Malaysia, Universiti Antarabangsa INTI, Mitsui Outlet Park, AEON Mall Nilai, dan Kelab Golf & Desa Kota Seriemas.

除了馬來西亞廈門大學、安塔拉邦薩英迪大學、三井奧特萊斯購物中心、永旺購物中心Nilai以及Kelab Golf & Desa Kota Seriemas之外,他還擁有教育、商業和里亞德薩等多方面的教育、商業和宗教信仰。

Fasa pertama Senna Puteri menampilkan kediaman di puncak bukit - Gambar ihsan IOIPG
Fasa pertama Senna Puteri menampilkan kediaman di puncak bukit - Gambar ihsan IOIPG
塞納·普特里首次在武吉的街頭露面-圖片來自IOIPG

Menurut IOIPG, Senna Puteri mempamerkan pelan induk yang dirancang dengan teliti membabitkan pembangunan 12 fasa dalam tempoh 10 tahun akan datang.

Menurut IOIPG,Senna Puteri 將在 10 年內推出 12 個階段的遊戲。

Katanya, ia akan dilengkapi dengan kawasan rekreasi, kawasan hijau, balai raya, surau dan banyak lagi.

卡塔尼亞,他將與休閒娛樂、綠茶、巴萊拉亞、蘇拉和巴尼亞克一起玩耍。

"Berikutan pelancaran kediaman pertamanya, IOIPG mempunyai rancangan untuk mengimbangi penawaran antara unit rumah bandar, rumah teres, kediaman bertingkat tinggi dan komersial, disesuaikan dengan teliti untuk keperluan pencari hartanah di kawasan itu, serta rumah mampu milik dalam menyokong agenda perumahan negara.

“Berikutan pelancaran pelancaran pertamanya pertamanya,IOIPG 對城市家庭、國內、高等商業利潤的中介機構進行反擊,與他們一起討論這個問題,sersuaikan 在國家變革議程中,家裏有牛奶。

"Pelancaran ini akan dilancarkan pada suku tahun akan datang, memastikan bekalan kediaman berkualiti yang stabil untuk pasaran yang semakin berkembang di Lembah Klang Selatan," katanya.

卡塔尼亞說:“這個Pelancaran將顯示在今年的市場上,對於那些在南巴倫巴回歸的市場來說,這是一個穩定的中間人。”

Fasa pertama Senna Puteri menampilkan kediaman di puncak bukit yang dikelilingi oleh kehijauan merangkumi 386 unit rumah bandar atas bukit dengan saiz lot 26' x 65' yang dimajukan dalam kawasan seluas 7.2 hektar berpagar & berpengawal.

塞納·普特里(Senna Puteri)的第一個房子在武吉小鎮上發現了中間,該地塊佔地386個單位,該地塊位於武吉阿塔斯市的住宅用地26英尺x 65英尺,佔地7.2公頃。

Pelancaran kediaman pertama Senna Puteri menawarkan unit rumah bandar tiga tingkat ditawarkan dengan luas binaan daripada 1,690 hingga 1,862 kaki persegi untuk unit bawah dengan susun atur tiga bilik tidur, tiga bilik air, manakala unit atas menampilkan binaan dari 2,336 hingga 2,454 kaki persegi dengan empat bilik tidur, tiga bilik mandi dan bilik solek.

Pelancaran kediaman kediaman pediaman pediaman pediaman pediaman pediaman persegi pediaman pediaman persegi persegi persegi binawah binawah binawah warkan binawah warkan binawah binawah warkan binawah binawah warkan binawah warkan binawah binawah warkan binawah bilawah dirwarkan binawah dirwarka 每平方米 2,454 平方米,四間臥室,三張牀,一間陽光。

譯文內容由第三人軟體翻譯。


以上內容僅用作資訊或教育之目的,不構成與富途相關的任何投資建議。富途竭力但無法保證上述全部內容的真實性、準確性和原創性。
    搶先評論