share_log

SD Plantation Mengumumkan Hasrat Untuk Penjenamaan Semula Korporat

SD Plantation Mengumumkan Hasrat Untuk Penjenamaan Semula Korporat

SD Plantation 向所有企業捐款發放獎勵
森那比種植園 ·  04/30 12:00

Petaling Jaya, 30 April 2024 - Sime Darby Plantation Berhad (SD Plantation atau Syarikat) telah mengumumkan hasrat untuk menukar nama jenama Syarikat tersebut kepada SD Guthrie Berhad. Keputusan strategik tersebut diumumkan kepada Bursa Malaysia pada hari ini, bagi memaklumkan hasrat Syarikat berkenaan untuk mendapatkan kelulusan jenama baru tersebut daripada pemegang saham melalui satu mesyuarat agung luar biasa (EGM). Notis EGM akan dikeluarkan dalam masa terdekat.

八打靈再也,2024 年 4 月 30 日 -森美達比種植園有限公司(SD 種植園或 Syarikat)將成爲一個名爲 SD Guthrie Berhad 的 Syarikat 的名字。今天,馬來西亞證券交易所的戰略股東已經開始營業,再見了 Syarikat barut bearut bearut barut bearut barut bearut bearut bearut bearut bearut bearut biasa (EGM)。Notis EGM 將在近期舉行。

"Ini adalah satu perkembangan yang amat bermakna dalam sejarah 200 tahun syarikat ini, satu detik yang begitu penting bagi kami sebagai sebuah organisasi," kata Pengerusi SD Plantation, Tan Sri Dr Nik Norzrul Thani Nik Hassan Thani. "Dari pelbagai sudut yang berbeza, pencapaian dan kepimpinan syarikat ini dalam industri sawit cukup jelas, termasuklah dalam mengembangkan perniagaan hiliran kami menjadi satu penyumbang hasil utama. Sebagai pemilik hartanah di Malaysia, terdapat pelbagai lagi peluang untuk kami mencipta nilai bagi kepentingan para pemegang saham."

SD 種植園的開發者、坦斯里尼克·諾茲魯爾·塔尼尼博士尼克·哈桑尼說:“這是我在 200 年曆史上一直很喜歡的,這個數字是我們這個組織所需要的。”“在我們這個行業中,從那些狂熱、被監視和同事中脫穎而出的人們,我們看到的是一群快樂的人,在我們這個行業裏,我們有機會獲得最大的收益。作爲馬來西亞的國會會員,我們有機會爲我們的股東提供更多保障。”

Keputusan penjenamaan semula SD Plantation dibuat berikutan perbincangan selama beberapa bulan yang lalu dengan pakar-pakar dalam bidang undang-undang, harta intelek dan identiti jenama. Syarikat tersebut akan memastikan agar semua kelulusan yang diperlukan bagi menyempurnakan penjenamaan semula tersebut dilaksanakan mengikut undang-undang dan peraturan sedia ada.

SD Plantation在每個月的每個月裏,都用pakar-pakar在初始世界、智力地圖和身份證件等方面進行了研究。Syarikat serebut 會將瓊脂傳遞給所有可能的家人,這些人正在經歷各種各樣的事物,然後再進行一次性嘗試。

"Kami percaya adalah menjadi hak prerogatif setiap syarikat besar yang bercita-cita mencipta pembangunan mampan, untuk memiliki dan menyelia jenama dan identitinya sendiri. Melalui penjenamaan semula kepada SD Guthrie, syarikat ini akan memperoleh kuasa penuh, bukan sahaja dalam menentukan halatuju identiti syarikat, malahan juga dalam meneroka pelbagai peluang demi kepentingan pemegang saham kami," kata Pengarah Urusan Kumpulan SD Plantation, Datuk Mohamad Helmy Othman Basha.

“我們肯定是大勢所能及的權力,因爲我們有責任感和信心,對他人進行審判,並確認他們的身份和身份。Melalui penjenamaan semula semula semula semula semula SD Guthrie,這個傢伙會一直堅持下去,不在意思社會身份的同時,我也不會忘記自己的身份,” Urusan Kumpulan Kumpulan SD Plantation管理員說,拿督穆罕默德·赫爾米·奧斯曼·巴沙。

Jenama "Sime Darby" dimiliki dan diselia oleh Sime Darby Berhad, bekas syarikat induk SD Plantation. Sejak pengasingan dan penyenaraian SD Plantation lebih enam tahun yang lalu, syarikat tersebut telah beroperasi di bawah sistem pelesenan, tertakluk kepada syarat perjanjian pelesenan jenama dan tanda dagangan, serta membayar yuran tahunan untuk penggunaan jenama "Sime Darby". Keadaan ini merupakan satu kekangan yang besar terhadap keupayaan SD Plantation untuk membuat sebarang keputusan strategik berhubung kepentingan jenama dan perniagaannya.

SD Plantation 是森達比有限公司的 “Sime Darby” 和 “Sime Darby Berhad” 的混血兒。SD Plantation 的開發和監護人們 SD Plantation 在過去的一年裏,除了在所有遊戲系統中運營外,還有 SD Plantation 在每一個遊戲系統中運營,在整個遊戲系統中重獲利益,他們將爲名爲 “Sime Darby” 的用戶提供年度獎勵。本次活動是SD Plantation上最受關注的目標,旨在建立一個戰略性的、持續的投資和商業活動。

Dengan mencadangkan "SD Guthrie" sebagai jenama baharu, Syarikat tersebut berhasrat untuk tampil sebagai perniagaan bersepadu sepenuhnya dalam industri sawit, di samping mengembangkan potensi perniagaannya melangkaui perladangan huluan. Jenama SD Guthrie, memberi penghormatan kepada sejarah Syarikat tersebut yang pada masa lalu pernah menjadi sebahagian daripada kumpulan Sime Darby, serta susur galurnya lebih 200 tahun melalui salah seorang pengasas bernama Alexander Guthrie. Kisah penubuhan Guthrie adalah sejarah yang penuh dengan gambaran cita-cita, daya usaha, dan daya tahan pengasasnya serta para pemimpin Malaysia yang mengambil alih kepimpinan syarikat tersebut - nilai-nilai yang terus diterapkan sehingga ke hari ini.

當我看到 “SD Guthrie” 時,Syarikat 的意思是 “SD Guthrie” 是指向商業界的平民,比如說,在Huluan遊戲中發揮商業潛力。Jenama SD Guthrie,是歷史上最有影響力的成員,他曾經去過一個名叫亞歷山大·格思裏(Alexander Guthrie)的朋友們,他將在 Sime Darby 的團隊中度過 200 多年。Guthrie 的故事講述了這段歷史,他講述了引述的故事,他說的是美國的故事,還有很多人是馬來西亞的領袖,他們是這個時代的祕密。

SD Plantation bermula sebagai sebuah syarikat perdagangan di Singapura pada tahun 1821 dan dikenali sebagai Guthrie & Co. SD Plantation telah berkembang menjadi salah satu syarikat perladangan terbesar dunia, melalui pelbagai usaha pembangunan korporat.

SD Plantation 是 1821 年在新加坡進行貿易的聯合創始人,並以 Guthrie & Co. 的名字命名。SD Plantation一直是世界上最受歡迎的商業組織,也是在企業發展方面。

"Komitmen syarikat kami adalah untuk menguruskan kemampanan dalam peniagaan, inovasi serta kualiti, agar selaras dengan skala, potensi dan kapasiti kami. Bagi tujuan tersebut, kami telah dan akan terus meneroka teknologi baharu serta melabur dalam penambahbaikan yang berterusan. Kami memahami perubahan keperluan dunia masa kini dan masa hadapan, dan berharap untuk terus menyumbang kepada masa depan yang mengujakan," kata Mohamad Helmy.

“我們的 Komitmen syarikat 是爲了幫助我們解決問題、質量創新、我們的規模、效能和容量的瓊脂。再見,我們是這樣的,我們有機會繼續學習這門科技,我們將在一個充滿活力的環境中脫穎而出。穆罕默德·赫爾米說:“我們是世界上最美好的事物,我們希望我們能從前面看到更多的東西。”

Sebarang pengumuman lanjut akan dibuat oleh SD Plantation sekiranya terdapat sebarang perkembangan penting.

SD Plantation的開發商已經被開發出來了,因爲他們已經準備好了。

譯文內容由第三人軟體翻譯。


以上內容僅用作資訊或教育之目的,不構成與富途相關的任何投資建議。富途竭力但無法保證上述全部內容的真實性、準確性和原創性。
    搶先評論