share_log

GEMS Residences Tawar Rumah Diilham Reka Bentuk Komuniti Jepun

GEMS Residences Tawar Rumah Diilham Reka Bentuk Komuniti Jepun

GEMS Residences Tawar Rumah Diilham Reka Bentuk 日本社區
IOI 集團 ·  05/27 12:00

PUTRAJAYA: IOI Properties Group Bhd (IOIPG) menawarkan kediaman yang diilhamkan oleh penjagaan dan prinsip reka bentuk berasaskan komuniti Jepun iaitu GEMS Residences.

PUTRAJAYA: IOI物業集團提供了由警衛和基於日本社區設計原則啓發的住宅GEMS Residences。

GEMS Residences berkeluasan 9.65 ekar ialah pembangunan kondominium pegangan bebas dengan 676 unit di empat blok bertingkat rendah sehingga 16 tingkat dan empat menara bertingkat tinggi sehingga 34 tingkat.

GEMS Residences佔地9.65英畝,是一項自由持有式公寓開發,包括四座低層至16層的大樓和四座34層高層建築的676個單元。

Reka bentuk binaan daripada 969 sehingga 1,690 kaki persegi menawarkan pintu masuk yang lebih rendah untuk pembeli yang lebih muda dan ruang yang lebih besar untuk keluarga, dengan harga bermula RM650,000.

969至1,690平方英尺的建築設計爲購買者提供了更低的入口和更大的家庭空間,價格從RM650,000起。

Kediaman itu menggabungkan kehidupan gaya hidup dengan perkhidmatan kesejahteraan holistik melalui penubuhan 'Wellness Concierge' yang menyediakan penjagaan berasaskan komuniti, termasuk jururawat bertauliah untuk memberikan nasihat kesihatan am dan perundingan.

這住宅通過設立提供社區警衛護理的“健康管家”,將生活方式融合到全面性的健康護理服務中,包括提供註冊護士提供健康諮詢和諮詢等。

Perkhidmatan itu menyediakan bantuan seperti pertolongan cemas serta pemeriksaan penting percuma untuk pemilik dan penduduk GEMS Residences.

該服務爲GEMS Residences的業主和居民提供緊急援助以及重要的免費檢查。

Terletak di tengah-tengah perbandaran bersepadu seluas 788 ekar, GEMS Residences mendapat manfaat daripada gabungan kemudahan komersial, hospitaliti, penjagaan kesihatan dan rekreasi IOI Resort City yang komprehensif.

坐落在佔地788英畝的綜合城市中心,GEMS Residences受益於IOI Resort City豐富的商業、酒店、健康護理和娛樂設施的組合。

Ia termasuk pusat beli-belah IOI City Mall berkeluasan 2.5 juta kaki persegi dan padang golf Palm Garden seluas 125 ekar serta sambungan utama ke pelbagai lebuh raya bagi memudahkan perjalanan ke Putrajaya (10 minit), Puchong (15 minit) dan Kuala Lumpur (30 minit).

它包括2.5百萬平方英尺的IOI City Mall購物中心,佔地125英畝的Palm Garden高爾夫球場以及要塞通往各種高速公路的主要連接,以便輕鬆前往布城(15分鐘)、普特拉賈亞(10分鐘)和吉隆坡(30分鐘)。

Ketua Pemasaran dan Penjenamaan IOIPG, Nicole Lee Chee Yiing, berkata sebagai permata IOI Resort City, GEMS Residences membuka jalan baharu untuk pemaju hartanah itu kerana ia merupakan perkongsian pertamanya dengan rakan kongsi Jepun, Mitsubishi Estate Residence.

IOIPG的市場營銷和品牌總監Nicole Lee Chee Yiing表示,作爲IOI Resort City的明珠,GEMS Residences是該房地產開發商與日本合作伙伴三菱地產(ADR)的第一個項目。

Katanya, ia juga merupakan projek pertama yang menggabungkan kediaman gaya hidup dalam satu konsep holistik.

她說,它也是首個將生活方式住宅與全面健康護理服務融合在一起的項目。

"Kepuasan pelanggan kami jelas dalam Majlis Penghargaan Pembeli GEMS Residences yang diadakan pada 28 April lalu, di mana lebih daripada 380 pemilik berkumpul untuk meraikan pemilikan mereka," katanya semasa lawatan media ke GEMS Residences, hari ini.

她表示:“我們的客戶滿意度在4月28日舉行的GEMS Residences買方讚賞會議上得到體現,有超過380名業主聚集在一起慶祝他們的所有權。”

Sementara itu, Pengarah Eksekutif Mitsubishi Estate Asia, Soichiro Kanada, berkata pihaknya meneroka pasaran Malaysia kerana hubungan rapat dan mesra antara komuniti perniagaan.

同時,三菱地產亞洲執行董事Soichiro Kanada表示,他們探索馬來西亞市場,因爲有着親密友好的商業社區之間的關係。

"Di Malaysia, kami mengenal pasti IOI Resort City sebagai kawasan yang berpotensi pertumbuhan tinggi, memandangkan lokasinya yang strategik dalam koridor pembangunan selatan Kuala Lumpur dengan kebolehcapaian utama dan profil kemudahan yang matang.

“在馬來西亞,我們將IOI Resort City作爲具有高增長潛力的區域,考慮到其位於吉隆坡南部發展走廊內的戰略位置以及成熟地塊的設施和屬性。”

"Kami juga tertarik dengan visi IOI Properties dan pendekatannya yang ke hadapan untuk GEMS Residences, membolehkan kami meminjamkan pengalaman dan kepakaran," katanya.

“我們也對IOI Properties的願景和麪向未來的GEMS Residences項目提出了興趣,這使我們可以借鑑我們的經驗和專業知識。”

譯文內容由第三人軟體翻譯。


以上內容僅用作資訊或教育之目的,不構成與富途相關的任何投資建議。富途竭力但無法保證上述全部內容的真實性、準確性和原創性。
    搶先評論